Melden van een storing/reparatie

Hol Installatietechniek heeft een eigen service afdeling die altijd oproepbaar is. Let wel op dat wij in de avonden, in het weekend en op feestdagen andere tarieven berekenen.

Tijdens kantooruren kunt u ons bereiken via:
Telefoonnummer: 0184 – 683300
E-mail: algemeen@holbv.nl

Buiten kantooruren krijgt u via telefoonnummer 0184 – 683300 een antwoordapparaat. Nadat u uw naam en telefoonnummer hebt ingesproken wordt de dienstdoende monteur gelijk opgepiept en luistert op afstand uw boodschap af. Hij belt u dan zo spoedig mogelijk terug.

Het verhelpen van storingen buiten de normale werktijden worden beoordeeld op urgentie. Vooral op zon- en feestdagen zal aan de hand van de omstandigheden door de dienstdoende monteur worden bepaald of de storing op die dag moet worden verholpen. (op zondag worden in principe geen warmwater storingen verholpen en c.v. storingen alleen indien de buitentemperatuur dit vereist).

Voordat u de storingsdienst belt, wilt u dan eerst even de volgende
punten controleren:

  1. Staat de gaskraan open?
  2. Zit de stekker goed in het stopcontact?
  3. Heeft uw toestel een waakvlam? Dan controleren of deze nog brandt.
  4. Heeft uw toestel een “resetknop”? Dan deze opnieuw resetten.
  5. Staat de kamerthermostaat wel hoog genoeg?
  6. Is de druk van de CV hoog genoeg? Zo niet, dan bijvullen tot 1,6 BAR (zie de handleiding van de ketelfabrikant).
  7. Staan er voldoende radiatoren open?
  8. Eventueel de installatie ontluchten.
  9. Zijn de stoppen en de aardlek gecontroleerd?

Is uw storing niet verholpen? Neem dan contact met ons op.